Ondersteuning nodig voor de afdeling inkoop?
Uw inkoopafdeling is dagelijks intensief in de weer om de logistieke verzorging van uw bedrijf goed te laten verlopen.
Er is voldoende personeel en de mensen zijn ervaren, ze maken voortdurend afwegingen en nemen weloverwogen beslissingen.
Ze moeten daarbij op vele aspecten van de logistieke verzorging van uw bedrijf, maar ook van de commerciële gevolgen van hun beslissingen letten.
Maar: vaak is er tijdsdruk en kost het zoeken van de juiste weg naar het product of naar goede zakenpartners voor de levering veel moeite en leidt die speurtocht niet altijd tot een optimaal resultaat.
KeK Horeca is een organisatie die uw inkoopafdeling kan helpen, zelfs voor een groot deel ontlasten bij de dagelijkse routine, beschouwt u ons gerust als de "verlengde arm van de inkoopafdeling".
Ons logo " Kennis en Kunde" kunt u in dat verband lettelijk nemen.
Als voorbeeld: Uw bedrijf heeft behoefte aan de levering van bepaalde producten en is niet tevreden met de bestaande situatie. Dat kan veel oorzaken hebben:
- de prijs
- de kwaliteit
- de leverbaarheid
- de betrouwbaarheid van de leverancier
- alternatieve oplossingen
en nog vele factoren meer.
Uw inkoopafdeling legt ons het probleem voor en wij gaan voor u aan de slag.
Daarbij is onze kennis van de materie en de betreffende bijzonderheden in de markt, door onze tientallen jaren ervaring in de sector, een grote hulp om tot het juiste resultaat te komen.
Wij bieden een "totaal servicepakket" aan van probleemanalyse, marktonderzoek, contactopname met mogelijke leveranciers tot orderverwerking en levering.
We zijn een kleine organisatie dus u spreekt nooit met een callcenter of onwetende telefonist; nee u heeft directe toegang tot onze " Kennis en Kunde" en treft altijd de juiste persoon, die deskundig kan adviseren en samen met u kan beslissen.